Sunday, October 12, 2008

Saturday October 18th - part II

I went to the movies and saw Max Payne.
Been wanting to see this ever since I heard about it, because I really enjoyed the game it is based off.

I liked the movie, they had managed to capture the special mood, graphics and wierd crazyness from the game. Two things that could have been better - and more true to the game; they could have used "bullit time" a bit more - and it was sad to see that Max never took any pain killers.

Tomorrow I will spend all day (and probably all night) at Universal studios. That will be fun! :)

1 comment:

Julia said...

Hej! Du som är haj på mobiler och så... jag har tappat min mobiltelefon i ett kakelgolv, displayen är paj (ingen synlig repa på utsidan, men tydligen trasig inuti på nåt sätt..går inte att läsa sms eller se nåt överhuvudtaget.. men ringa går, om man kan numret utantill dvs)Skulle kosta drygt 1000kr att laga detta sa de när jag ringde och frågade, är det värt det tro? Har 97 dagar kvar på bindnigstiden oxå... vet inte hur jag ska göra, laga el köpa ny... Känner mig rätt handikappad, 5 dagar utan mobil..
Tips?
Kram/
klant-Julia